Bu fotoğrafı yayınlasam mı yayınlamasam mı diye çok düşündüm.Ne zaman baksam kendimden utandığım bir fotoğraf.
6 Ocak 2009 Gazze.
İsrail devletinin marifetleri.
Hala da kendimden utanıyorum ki ben bir şey yapamadım bu küçük çocuklar için.
Ama belki aklında hala acaba mı?? diye soru işareti olanlara kısa net bir cevap olur.
Amerikan / Avrupa tv'lerinde bu görüntü gösterilmez çünkü.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder